StellaSport to odważne i kolorowe projekty stworzone przez Stellę McCartney, skierowane do aktywnych kobiet, które nie boją się wyróżnić z tłumu. Odsłona na sezon wiosna-lato 2016 pełna jest energetycznych odcieni i niespotykanych połączeń krojów i nadruków. Wyposażona w najnowsze technologie i zaprojektowana z myślą o dziewczynach, które od stroju sportowego wymagają nie tylko funkcjonalności, ale również odważnego designu!

Converse, Converse, Converse - kto ich nie kocha? To chyba najpopularniejsze buty ostatnich lat. Kultowe trampki w szafie powinien mieć każdy: mata, tata i dziecko. Zobaczcie nasze propozycje dla modnej rodziny ze sklepu Spartoo.

Ju Lovi to nowa marka, która powstała z myślą o współczesnych kobietach, które cenią modę w bardzo kobiecym wymiarze. Ulotność, subtelność i zwiewność to obok wygody i funkcjonalności największe wartości, a także atuty marki.  

Firma New Balance z dumą przedstawia pierwszy na świecie model biegowy z podeszwą wyprodukowaną przy pomocy drukarki 3D. Dokładnie 15 kwietnia na rynku pojawią się 44 pary modelu Zante. Liczba 44 par nie jest przypadkowa. Właśnie od tylu lat Jim Davis jest w posiadaniu firmy New Balance (spółkę kupił w 1972 roku). Model dostępny będzie w cenie 400$ w sklepie www.newbalance.com i w salonie New Balance w Bostonie.

Dla tych wszystkich, którzy niecierpliwie wyczekiwali premierowej kampanii marki TALLINDER, mamy dobrą wiadomość: wreszcie można ją podziwiać w pełnej odsłonie. IT'S ALL ABOUT STYLE - to hasło kampanii kierowanej do osób świadomych swojej wartości, pewnych siebie, ciekawych świata, które lubią być na bieżąco i chcą poznawać najnowsze trendy w modzie.

Na nadchodzące lato BIG STAR proponuje linię Safari, dla której charakterystyczne są barwy ochronne: khaki, brązy i beże oraz tkaniny wyglądające jak wypalone afrykańskim słońcem. Praktyczne fasony w połączeniu z naturalną kolorystyką to najwygodniejsza propozycja na wakacyjny wypad za miasto lub w daleką podróż.

Świętująca obchody kultowego połączenia marki Hunter i festiwali muzycznych, kampania Hunter Original na sezon 2016 zabiera nas za kulisy najwyższej jakości przedstawienia. Poczynając od głównej sceny, skąpanej w porannym słońcu, po popołudniową ulewę, kiedy zaczyna się przygoda, kampania pokazuje młodą grupę muzyczną w ich podróży przez zjawiskowe otoczenie festiwalu.