W sezonie wiosna/lato 2014 ORSAY stawia na naturalny styl, pełen kobiecego wdzięku i lekkości.

Wiosną i latem w naszej garderobie nie powinno zabraknąć propozycji w trzech gorących trendach sezonu: monochromatyczności, przeźroczystości oraz sportowym szyku.

Pewne siebie, energiczne i kobiece każdego dnia – Agnieszka Szulim, Paulina Krupińska i Natalia Klimas odkrywają nowy kształt kobiecości. Marka zaprosiła trzy wyjątkowe kobiety, do udziału w specjalnej sesji zdjęciowej, podczas której mogły odkryć jedyne w swoim rodzaju, ultra kobiece dżinsy z nowej linii Levi’s® Revel™.

Jesienna kampania była niezwykłym pokazem talentu modelki I fotografki Astrid Munoz, która stworzyła serię autoportretów na szkockiej wyspie Skye. W tym sezonie marka Esprit pozostaje w związku z inspirującymi kobietami, co widać najpełniej w kampanii „I am Esprit”.

W tym sezonie TALLY WEiJL promuje modę uliczną rodem z lat 90-tych. Nowa kolekcja tej szwajcarskiej marki to prawdziwa eksplozja printów i całej gamy intensywnych barw.

Sneakersy plus marka Kenzo to najmodniejsza mieszanka. Damskie buty tego typu są zdecydowanie na topie, a firma bije ostatnio rekordy popularności.